Pokud v průběhu dvou let od zakoupení dojde k nemechanickému poškození produktu, máte právo na reklamaci.

Reklamaci nejčastěji řešíme zasláním náhradního dílu, u kterého došlo k poškození nebo zasláním nového produktu, pokud se v průběhu reklamace neukáže, že je potřeba využít jiné řešení.

Prozatím není potřeba nám poškozený produkt posílat.

Prosíme, vyplňte níže online formulář a přiložte informace, které nám pomohou posoudit žádost o reklamaci.

Nábytek

Zahrada

Designový nábytek

Osvětlení

Obývací pokoj

SEDACÍ SOUPRAVY

Kuchyně

Předsíň

Koupelna

Dětský pokoj

Ložnice

Pracovna

Velký výprodej nábytku

Skladovky

Náš blog a akce

Tyto stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním těchto stránek s tím souhlasíte. Další informaceSouhlasímNastavení