Jak si mohu objednat?

Jaké jsou náklady na doručení?

Jsou produkty doručeny sestavené?

Jaká je dostupnost produktů?

Jak zjistím v jakém stavu je doručení objednávky?

Jak postupovat při reklamaci produktu, vrácení produktu - odstoupení od kupní smlouvy?

Jak zruším objednávku?

Jak změním objednávku?

Jak mohu zaplatit za objednávku?

Jak si ověřim platbu?

Jak získám fakturu?

Jak změním doručení, dopravu?

Jak změním parametry produktů v objednávce?

Pomůžete mi s naložením do vozu při osobním převzetí?

Jak se k Vám dostanu?

Mohu si objednat montáž, výnos produktu?

Máte showroom?

Jakou máte otevírací dobu?

 

Jak si mohu objednat?

Objednat si můžete nejlépe přes naše internetové stránky vložením produktu do košíku a na konci už jen zvolit způsob zaplacení, dopravu a zadat adresu doručení, nebo nás můžete kontaktovat emailem na info@inpostele.cz, nebo telefonicky na +420 222 518 768 v pracovních dnech v pondělí - pátek 8:00 - 16:30 hodin, kde Vám s objednávkou rádi pomůžeme.

Jaké jsou náklady na doručení?

Aktuální ceny dopravy jsou dostupné na našich stránkách v sekci Doprava a platba - https://www.inpostele.cz/doprava-a-platba Před odesláním objednávky se jako první ukáže nabídka dopravného, pak vyplníte adresu doručení a potvrdíte objednávku.

Jsou produkty doručeny sestavené?

Větší produkty jako stoly, skříňky, skříně, postele a další nábytek je dodáván v demontu - v rozloženém stavu. K produktům je dodáván přehledný návod, podle kterého produkty jednoduše sestavíte.

Jaká je dostupnost produktů?

Dodací doba se pohybuje mezi 2 - 5 pracovními dny u produktů s dostupností SKLADEM. U ostatních dle uvedené dostupnosti, tzn. 7 - 14 dnů nebo uvedené datum.

Jak zjistím v jakém stavu je doručení objednávky?

O stavu Vaší objednávky Vás budeme průběžně informovat. 

Stav objednávky


Její aktuální stav můžete sledovat přímo zde, nebo také na svém profilu. Přihlašovací údaje Vám byly zaslány na email, nebo jste je obdržel(a) již v minulosti. O stavu doručení Vás budeme informovat emailem i SMS zprávou. Pokud by došlo k neočekávanému zpoždění s dodáním produktu, budeme Vás ihned informovat. Dodací doba se pohybuje mezi 2 - 5 pracovními dny u produktů s dostupností SKLADEM. U ostatních produktů dle uvedené dostupnosti, tzn. 7 - 14 dnů, nebo uvedené datum.

Jak postupovat při reklamaci produktu, vrácení produktu - odstoupení od kupní smlouvy?

Reklamace produktu:

online formulář https://www.inpostele.cz/reklamace-online-formular

Je potřeba reklamovat produkt?

Zásilka dorazila v poškozené krabici:

Balík před dopravcem si prosím rozbalte a zkontrolujte. Pokud je vše v pořádku, můžete zásilku převzít. Pokud je zboží poškozené, sepište s dopravcem zápis o škodě a zásilku nepřebírejte. Po sepsání zápisu nám prosím neprodleně vyplňte náš online reklamační formulář https://www.inpostele.cz/reklamace-online-formular. K poškození jednoho nebo více dílů mohlo dojít již při výrobě, případně se tak mohlo stát při přepravě. Reklamaci poškozeného dílu řešíme zpravidla výměnou onoho dílu, pokud se v průběhu reklamace neukáže, že je potřeba využít jiné řešení. Prozatím není potřeba nám poškozený díl posílat. Prosíme, vyplňte náš online reklamační formulář https://www.inpostele.cz/reklamace-online-formular a přiložte fotografie, na kterých je zřetelně vidět poškození.

Zásilka dorazila nekompletní:

Při kompletaci produktu u výrobce se výjimečně může stát, že produkt není kompletní. Chybí nějaký díl nebo spojovací prvek. Reklamaci chybějícího dílu řešíme zpravidla zasláním onoho dílu, pokud se v průběhu reklamace neukáže, že je potřeba využít jiné řešení.

Prosíme, vyplňte níže online formulář a přiložte informace, které nám pomohou identifikovat chybějící díl.

Pokud v balíku cokoli chybí, kontaktujte nás prostřednictvím online reklamačního formuláře https://www.inpostele.cz/reklamace-online-formular. Vše obratem vyřešíme a napravíme.

Produkt přišel poškozený (i když byl obal neporušený), má výrobní vady, nebo jej chcete reklamovat v záruční době

  1. Vyplňte online reklamační formulář https://www.inpostele.cz/reklamace-online-formular

Pomůžou i fotografie poškození, které jednoduše nahrajete v online formuláři. Obal zboží i výplně si uschovejte.

  1. Budeme Vás kontaktovat

V nejbližším možném termínu vás budeme kontaktovat a domluvíme se na termínu svozu poškozeného zboží.

Poškození v záruční době:

Pokud v průběhu dvou let od zakoupení dojde k nemechanickému poškození produktu, máte právo na reklamaci.

Reklamaci nejčastěji řešíme zasláním náhradního dílu, u kterého došlo k poškození nebo zasláním nového produktu, pokud se v průběhu reklamace neukáže, že je potřeba využít jiné řešení. Prozatím není potřeba nám poškozený produkt posílat. Prosíme, vyplňte náš online reklamační formulář https://www.inpostele.cz/reklamace-online-formular a přiložte informace, které nám pomohou posoudit žádost o reklamaci.

V případě kladné reklamace náklady spojené s vrácením zboží neseme my.

Reklamaci vyřídíme bez zbytečných průtahů, nejpozději do 30 dnů.

Odstoupení od kupní smlouvy:

online formulář https://www.inpostele.cz/vraceni-zbozi-online-formular

Nesplnil produkt Vaše představy? Na vrácení nepoužitého, nepoškozeného a ani nesmontovaného produktu máte 14 dní. Postup je jednoduchý:

  1. Oznámení o odstoupení

Vyplňte online formulář pro odstoupení od smlouvy https://www.inpostele.cz/vraceni-zbozi-online-formular a vyfoťte zboží před zabalením i po jeho zabalení. Do zásilky s vráceným zbožím přiložte kopii faktury a připište viditelně informaci "VRÁCENÍ ZBOŽÍ"!!!

Odstoupení od smlouvy musí splňovat určité náležitosti:

  • zboží nesmí být poškozené
  • zboží musí být vráceno se vším příslušenstvím a prodejním obalem včetně výplně. Jestliže není zboží vráceno v prodejním obalu, máme právo účtovat skutečně vynaložené náklady na vrácení do původního stavu.

Náklady na dopravu vráceného zboží hradí kupující. 

  1. Vrácení zboží

Zboží pečlivě zabalte (pokud možno stejně, jak Vám bylo doručeno), aby bylo chráněno vůči poškození při přepravě.

Zboží musí být vráceno v neporušeném stavu, nepoškozené, kompletní (včetně veškerého příslušenství a všech přiložených dokumentů) a v originálních obalech.

Zboží, které vracíte, zašlete na adresu:

Dekorhome, s.r.o., Jesenická 513, 252 44 Dolní Jirčany

Náklady spojené s vrácením zboží nesete Vy.

  1. Vrácení peněz

Vrácené zboží zkontrolujeme nejpozději do 5 dnů od převzetí. Pokud bude vše v pořádku, obratem (nejpozději druhý pracovní den) zašleme peníze na Váš účet.

Jak zruším objednávku?

Zrušit objednávku lze pouze v co nejkratší době po objednání - uzavření kupní smlouvy, než začne být objednávka vyřizována. Důležité je neprodleně nás kontaktovat. Jinak je nutné zahájit odstoupení od kupní smlouvy. Pro zrušení objednávky nás bez odkladu kontaktujte telefonicky na +420 222 518 768 v pracovních dnech v pondělí - pátek 8:00 - 16:30 hodin, nebo emailem na info@inpostele.cz.

Jak změním objednávku?

Změnit objednávku lze pouze v co nejkratší době po objednání - uzavření kupní smlouvy, než začne být objednávka vyřizována. Důležité je neprodleně nás kontaktovat. Jinak je nutné zahájit odstoupení od kupní smlouvy. Pro změnu objednávky nás bez odkladu kontaktujte telefonicky na +420 222 518 768 v pracovních dnech v pondělí - pátek 8:00 - 16:30 hodin, nebo emailem na info@inpostele.cz.

Jak mohu zaplatit za objednávku?

Platit lze u nás platební kartou, bankovním převodem, osobně v hotovosti, dobírkou nebo využít nákupu na splátky od vybraných splátkových společností.

Jak si ověřim platbu?

Potvrzení o provedené platbě platební kartou je při obdržení platby na náš účet zasláno obratem na Vaší emailovou adresu.

Jak získám fakturu?

Pro obdržení faktury nás prosím kontaktujte telefonicky na +420 222 518 768 v pracovních dnech v pondělí - pátek 8:00 - 16:30 hodin, nebo emailem na info@inpostele.cz.

Jak změním doručení, dopravu?

Pro změnu doručení objednávky nás prosím neprodleně kontaktujte telefonicky na +420 222 518 768 v pracovních dnech v pondělí - pátek 8:00 - 16:30 hodin, nebo emailem na info@inpostele.cz.

Jak změním parametry produktů v objednávce?

Změnit objednávku lze pouze v co nejkratší době po objednání - uzavření kupní smlouvy, než začne být objednávka vyřizována. Důležité je neprodleně nás kontaktovat. Pro změnu objednávky nás bez odkladu kontaktujte telefonicky na +420 222 518 768 v pracovních dnech v pondělí - pátek 8:00 - 16:30 hodin, nebo emailem na info@inpostele.cz.

Pomůžete mi s naložením do vozu při osobním převzetí?

S naložením produktů Vám velmi rádi pomůžeme. Nejezděte k nám na poslední chvíli, ale alespoň 30 minut před koncem otevírací doby.

Jak se k Vám dostanu?

Jsme Vám k dispozici v pracovních dnech od 8:00 do 16:30 hodin. Nejezděte k nám na poslední chvíli, ale alespoň 30 minut před koncem otevírací doby.

Najdete nás na adrese:

Jesenická 513

252 44  Psáry - Dolní Jirčany

okres Praha-západ

Exit z dálnice - Jesenice / směr Kamenice

Souřadnice GPS: 49°57'20.336"N, 14°31'43.405"E

Mohu si objednat montáž, výnos produktu?

Montáž a výnos produktů je možné si u nás přiobjednat. Rádi Vám pomůžeme. Kontaktujte nás zavoláním na +420 222 518 768 v pracovních dnech v pondělí - pátek 8:00 - 16:30 hodin, nebo emailem na info@inpostele.cz, kde vše potřebné s Vámi dohodneme.

Máte showroom?

Showroom nemáme k dispozici.

Jakou máte otevírací dobu?

Jsme pro Vás k dispozici v pracovních dnech, pondělí - pátek od 8:00 do 16:30 hodin.

Nábytek

Zahrada

Designový nábytek

Osvětlení

Obývací pokoj

SEDACÍ SOUPRAVY

Kuchyně

Předsíň

Koupelna

Dětský pokoj

Ložnice

Pracovna

Velký výprodej nábytku

Skladovky

Náš blog a akce

Tyto stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním těchto stránek s tím souhlasíte. Další informaceSouhlasímNastavení